29 października 2013

Cześć. A może Dobry wieczór?
Otóż. Piszę, gdyż mam do przekazania Wam pewną ważną informację, moje kochane promyczki.. A więc.
Pierwsza informacja, nie za wesoła wydawać się może... Ale tak musiało być.
24 listopada (tj. niedziela) wyjeżdżam już na praktykę zagraniczną do Frankfurtu nad Odrą. Cieszę się z tego wyjazdu, ponieważ po przejściu testów zdobyłam ogółem 17/20 pkt. Całkiem nieźle, prawda? Otóż. Przez miesiąc tzn. cztery tygodnie prawdopodobnie nie będę miała kontaktu ze światem, bo nie będzie na to czasu.  Co jednoznacznie równa się z tym, że na moich blogach nie pojawi się nic. Praktyki to jak normalna praca, czyli obowiązek, a w dodatku zarobię sobie :D
Zaczęłam pracę nad II częścią Niewiernych Uczuć, i podejrzewam że na pewno jeden rozdział się pojawi, być może i dwa, ale to zobaczę jak wyrobię się z czasem.
I myślę, gdy wrócę w praktyk ilość komentarzy przez ten czas dość mile mnie zaskoczy (bynajmniej na to liczę i bardzo bym tego chciała)
+ 12 listopada (tj. wtorek, czyli dzień moich Osiemnastych urodzin) dodam wtedy MEGA rozdział, ktory Was pozytywnie zaskoczy - tak myślę :)
Druga informacja to taka, iż chciałabym Was poinformować, o moich również innych blogach. Może wiecie o nich, a może niee..Więc chciałabym abyście, o ile możecie zajrzeć czasem i przeczytać, albo ocenić co o nich sądzicie.
Zapraszam! ;*

Miłość za pieniądze
Love does not exist
Jedno życie jedna szansa


Kocham Was <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy